perjantai 14. kesäkuuta 2013

Minä ja vaatteet

" Vaikka olen tehnyt käsitöitä jo pitkään, niin yleensä se tekeminen on tapahtunut koulussa. en ole juurikaan tehnyt käsilläni vapaa-ajalla, joskus jotain pientä kuten esiliinan ja paidan. ensimmäisiä töitäni en enää muista, mutta ainakin viidennellä luokalla peruskoulussa tein yöpaidan. Peruskoulussa olen tehnyt myös mm. hupparin, villasukat, housut, hameen, lasten ulkoilutakin ja yhdeksännen luokan päättötyönä juhlamekon kevätjuhliin. Lukion aloitin viime syksynä ja olen ensimmäisen vuoden aikana suorittanut kaksi käsityön kurssia sekä tämän diplomikurssin. Kahden suorittamani kurssin aikana olen tehnyt mekon ja peplumhameen.

Tykkään vaatteista ja käytän aikaa niiden valitsemiseen ja siihen miten ne sopivat yhteen. En osaa sanoa mikä tyyli minua kuvastaa parhaiten, koska tykkään pukeutua vaatteisiin, jotka sillä hetkellä tuntuvat hyvältä. Joskus saatan pukeutua urheillisemmin ja seuraavana päivänä satan olla korkokengät jalassa".


TS4 kurssi Peplumhame




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti